گالری بزرگ دانلود RAMZ

گالری بزرگ دانلود RAMZ

وبلاگ مطالب | آدرس راحت تر این وبلاگ www.r-m-z.tk

 

 

 

برقراری یک محیط امن برای سیستم های کامپیوتری متعلق به شرکت ها و یا خانگی به یک اندازه دارای اهمیت می باشند. ویروس ها ، هکرها ، برنامه های مخرب و جاسوسی و ... همگی امروزه به عنوان مهمترین تهدید های سیستم های کامپیوتری محسوب می شوند که مدیران سیستم ها و کاربران با استفاده از نرم افزارهای حفاظتی و ضد ویروس در مقابل آن ها مقابله می کنند. این نرم افزارها که توسط شرکت های امنیتی برای کاربران فراهم می شوند به آن توانایی مراقبت از سیستم ها را می دهند.

در این مطلب نسخه جدید یکی دیگر از برنامه های ضد ویروس مشهور را به شما معرفی می کنیم.

 

AVG AntiVirus یکی از قدیمی ترین برنامه های ضد ویروس از نظر سابقه در میان برنامه های ضد ویروس می  باشد. در این نرم افزار با یک هوش مصنوعی مناسب کاربران قاردند تا در زمان آلوده شدن سیستم ها به ویروس ، اقدام به پاکسازی آن ها نمایند. همچنین به کمک این نرم افزار ضد ویروس کاربران با امنیت بیشتری قادر به گشت زنی و در اینترنت و وب می باشند. این نرم افزار با نظارت مداوم بر عملکرد سیستم و فایل های اجرایی و پروسه های اجرا شده در حافظه مانع از اجرای ویروس ها و آلودگی سیستم ها می شود. این برنامه قدرتمند محصولی از شرکت Grisoft می باشد.

 

- محافظت از کاربران در ارتباطات اینترنتی

- شناسایی ویروس ها و جلوگیری از اجرای آن ها

- پاکسازی برنامه های جاسوسی و ایجاد مانع برای جلوگیری از نفوذ این نرم افزارها

- توانایی ایمن سازی سیستم و کنترل و نظارت بر قسمت های مختلف

- توانایی حفاظت از Email های کاربران

- جلوگیری از هرزنامه های و حملات دزدی هویت


به روز رسانی سریع و عالی

- سرعت بالا ضد ویروس و مصرف کم سرعت سیستم.

 و ... .

 

 

 

دانلود نسخه 32 بیتی AVG AntiVirus Free Edition 2011 v10.0 نسخه جدید و رایگان ویروس کش قدیمی، سریع و مطرح دنیای امنیت رایانه !

 

دانلود نسخه 64 بیتی AVG AntiVirus Free Edition 2011 v10.0 نسخه جدید و رایگان ویروس کش قدیمی، سریع و مطرح دنیای امنیت رایانه !

لینک کمکی نسخه 32 بیتی

http://hotfile.com/dl/99115819/5ba6bd5/avg_free_x86_all_2011_1191a3330.exe.html

 

لینک کمکی نسخه 64 بیتی

http://hotfile.com/dl/99116110/940511e/avg_free_x64_all_2011_1191a3330.exe.html

 

 

اندازه فایل     95.6 مگابایت
پسورد فایل   www.p30world.com
منبع            p30world
 
 

 

 

امروزه کاربران برای حفاظت از سیستم های خود در مقابل ویروس ها و برنامه های مخرب از نرم افزارهای ضد ویروسی استفاده می نمایند. سالانه خسارات سنگینی که به شرکت ها و ادارات مختلف دولتی و خصوصی به علت حملات ویروس ها و نابودی اطلاعات وارد می شود موجب شد تا شرکت های مختلف تولید کنند نرم افزارهای امنیتی و کاربردی ساخت و تولید برنامه های ضد ویروس را در زمره یکی از مهمترین اهداف خود قرار دهند و هر ساله نسبت به توسعه ابزارهای موجود در برنامه های خود اقدام می کنند.

در این مطلب نیز با یک ضد ویروس قدرتمند آشنا می شوید.

 

F-Secure Anti-Virus 2011 نام یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای حال حاضر در زمینه نابودی ویروس ها می باشد. این نرم افزار با در اختیار قرار دادن امکانات و ویژگی های منحصر به فردی که دارای می باشد توانسته است در میان محبوترین نرم افزارهای ضد ویروس قرار بگیر و کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده و آن ها را به عنوان طرفداران پر و پا قرص خود درآورد. این نرم افزار دارای ویژگی های متنوعی برای استفاده توسط کاربران می باشد. این نرم افزار با نظارت کامل بر روی هارد دیسک و قسمت های مختلف و همچنین کنترل کامل بر روی فایل های در حال اجرا مانع از ورود و اجرای فایل های آلوده در سیستم می شود.

 

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- محافظت از نامه های الکترونیکی

- نظارت و کنترل کامل دقیق بر هارد دیسک

- کنترل فایل های در حال اجرا در حافظه سیستم

- کنترل بر تمامی فعالیت های اینترنتی و چک نمودن ورودی و خروجی های سیستم در اینترنت به صورت دقیق

- برقراری امنیت برای اطلاعات هارد دیسک

 و بیش از ده ها ویژگی مفید دیگر

 

 
پسورد فایل   www.p30world.com
منبع            p30world
 
 

مبارزه با ویروس های کامپیوتری امروزه به عنوان یکی از مهمترین اصول در مدیریت و نگهداری از سیستم ها محسوب می شود. هر ساله سیستم های کامپیوتری زیادی بر اثر مشکلات و اختلالات ناشی از ویروس ها دچار ضررهای مختلف می شوند. نرم افزارهای مختلفی را امروزه می توان به عنوان ابزارهای کاربردی در راه مبارزه با ویروس ها یافت که هریک ازآنه از ابزارهای مختلفی برای حفاظت از سیستم ها استفاده می نمایند. 
نرم افزارهایی که به Anti Virus مشهورند توسط تکنیک های نرم افزاری پیشرفته و نظارت همزمان به تمامی نقاط مختلف سیستم عامل از انتشار ویروس ها جلوگیری می کنند. نرم افزارهای متعدد زیادی را می توان در این زمینه ساخت که هم دارای محبوبیت و شهرت بسیاری در این زمینه می باشند و هم به عنوان ابزارهای حرفه این کار محسوب می شوند.
در این مطلب یکی از بهترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا را به شما معرفی می کنیم.

 

Avira AntiVir Personal Free Edition نام یه ضد ویروس قدرتمند و در عین حال رایگان است که به کمک آن کاربران به راحتی قادرند تا در مقابل ویروس ها و برنامه هاس جاسوسی و کرم های اینترنتی سیستم خود را ایمن نگه داشته و نفوذ این برنامه ها به سیستم خود جلوگیری نمایند. این نرم افزار قدرتمند با نظارت کامل بر سیستم مانع از اجرای فایل های آلوده به ویروس و نصب برنامه های جاسوسی بر روی سیستم می شود. این نرم افزار یکی از ابزارهای قدرتمند برای مبارزه و پاکسازی ویروس ها می باشد.


 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- مراقبت دائمی از سیستم 
- توانایی کنترل تمامی فایل های سیستم و پروسه های حافظه
- جلوگیری از اجرای فایل های مشکوک با اخطار به کاربر در این زمینه
- دارای DataBase ای قدرتمند برای شناسایی ویروس ها
- توانایی به روز رسانی نرم افزار و DataBase آن
- دارای ابزارهای دیواره آتش برای حفاظت از سیستم شما در مقابل هکرها
- توانایی مبارزه با نرم افزارهای جاسوسی
- قابلیت مبارزه با هرزنامه های اینترنتی
و ... .

 

دانلود Avira AntiVir Personal Free Edition v10.0 نسخه رایگان یکی از سریعتری و برترین ضد ویروس های دنیا فایل های زیر را دانلود

http://www.avira.com/en/free-download-avira-antivir-personal 
 
http://hotfile.com/dl/105254761/55942ba/avira_antivir_personal_en.exe.html 
 
http://www.fileserve.com/file/E6AmNng/avira_antivir_personal_en.exe
 

دانلود از هر سروری که باشد فرقی ندارد

برای راحت تر شدن دانلود لینک های داده شده را در دانلود منیجر کپی و شروع به دانلود کنید

 

اندازه فایل       47 مگابایت

پسورد فایل   www.p30world.com

 

منبع            p30world
 

 

 

 

نرم افزارهای مختلف ضد ویروس امروزه به عنوان یکی از پرکاربردترین ابزارهای مورد استفاده کاربرانی می باشد که سر و کارشان با اینترنت می باشد. حفاظت از برنامه ها و اطلاعات موجود بر روی سیستم ها در مقابل ویروس ها یکی از مهمترین اصول کاربرانی می باشد که بیشتر وقت خود را در اینترنت می باشند و به انجام کارها و امور مختلف خود می پردازند. نرم افزارهای ضد ویروس از آن جا که در جلوگیری و مبارزه با ویروس ها بسیار تاثیر گذارند به همین علت در میان کاربران نیز از طرفداران بسیاری برخوردار می باشند. تا کنون نرم افزارهای مختلف ضد ویروس زیادی برای کاربران ساخته شده است که هریک با توجه به ویژگی های موجود در آن ها دارای طرفداران خاص خود می باشند.

در این مطلب یکی دیگر از مشهورترین برنامه های ضد ویروس را به شما معرفی می کنیم.

 

Dr Web نام نرم افزاری قدرتمند می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند از سیستم های خود در مقابل برنامه های مخرب و ویروس ها حفاظت نمایند. این نرم افزار با پویش سیستم کامپیوتری کاربران در صورت وجود مشاهده فایل های آلوده با هشدار به کاربر و ارسال فایل به قرنطینه در زمانی کوتاه توانایی کنترل ویروس ها و نابود سازی آن ها را می دهد. این نرم افزار از ویژگی های متعددی برخوردار می باشد که از میان آن ها می توان به ویژگی چندزبانه بودن نرم افزار به صورت هوشمند برای ارتباط به کاربران اشاره نمود. این نرم افزار پس نصب بر روی سیستم عامل و شناسایی زبان مورد استفاده در سیستم عامل واسط کاربری خود را به آن زبان تغییر داده و کاربران می توانند از برنامه بدین صورت استفاده نمایند. این برنامه از 35 زبان مختلف پشتیبانی می کند از جمله فارسی.


زبانهای Russian, Arabic, Armenian, Belarusian, Bulgarian, Chinese (Simpl.), Chinese (Trad.), Czech, Dutch, English, Esperanto, Estonian, Finnish, French, Georgian, German, Greek, Hungarian, Italian, Japanese, Korean, Latvian, Lithuanian, Norwegian, Persian (Farsi), Polish, Portuguese, Slovak, Slovenian, Spanish, Thai, Turkish, Ukrainian, Uzbek, Vietnamese  پشتیبانی می کند که همان طور که ذکر شد زبان فارسی نیز در میان لیست زبان های مورد پشتیبانی مشاهده می شود.  از ویژگی های تکنیکی دیگر نرم افزار می توان به قابلیت شناسایی انواع فایل های مخرب اشاره نمود که لیست آن ها را مشاهده می کنید: Rootkits, Mass-mailing worms, E-mail, Peer-to-peer, Internet worms, File, Trojans, Stealth, Polymorphic, Bodiless, Macro, MS Office, Malicious scripts, Script, Spyware, Spybots, Password stealers, Paid Dialers, Adware, Riskware, Hacktools, Backdoors . این نرم افزار محصولی از شرکت Doctor Web می باشد.

http://rapidshare.com/files/375752458/Dr.Web.AntiVirus.v6.0.1.3150.zip
 
اندازه فایل     41.6 مگابایت
پسورد فایل:  www.p30world.com
منبع            p30world
 

 

 

 

اينترنت سكوريتي 2010 كوييك هيل ، با ظاهري كاربر پسند ، محافظت كاملي را در برابر تهديدات اينترنتي فراهم مي كند. اين برنامه براي شما يك تجربه امن و مطمئن است هنگامي كه شما در حال دیدن سایت ، بانکداری الكترونيكي ، خرید آنلاین ، چت و بازیهای آنلاین هستيد. پس از نصب ، آن به عنوان سپر در برابر ویروس ها ، کرمها ، تروجان ها ، spywares و سایر تهدیدات مخرب قرار مي گيرد. این سرویس همچنین حفاظت در برابر ویروس های جدید و ناشناخته با استفاده از تكنولوژي انحصاري DNAScan كوييك هيل ، وب سایت های مخرب را مسدود و مانع از رسیدن هرزنامه به ایمیلهاي شما مي شود. اينترنت سكيوريتي 2010 كوييك هيل ، از منابع بسار كم استفاده مي كند و حفاظت را بدون کند کردن کامپیوتر ، افزایش می دهد . 
با ارزان شدن قیمت حافظه های فلش استفاده از این حافظه ها در بین کاربران افزایش یافته است، امروزه دیگر در کیف هر کودک مدرسه ایی نیز میتوان یکی از این حافظه های فلش را پیدا کرد! این حافظه ها به صورت های مختلفی مثل کارت های حافظه، کول دیسک، حافظه های داخلی Mp3 Player ها و ... مورد استفاده قرار میگیرد، که کاربرد های مختلفی در بین کاربران پیدا کرده است که مهمترین قابلیت این حافظه های حجم مناسب آنها جهت انتقال اطلاعات میباشد و که فضای بین فلاپی  
از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
AntiVirusويروس‌ها(viruses)، كرم‌ها(worms) و تروجان‌ها(trojans) به صورت اتوماتيك شناسايي كرده و از بين مي‌برد. از فايلهاي شما محافظت مي‌كند. همچنين آلودگي‌ها را از الصاق‌هاي(attachments) ايميل و دانلودهاي اينترنتي بصورت خودكار اسكن و پاكسازي مي‌كند. 
AntiSpyware
قبل از اينكه جاسوس‌افزارها(spywares) بر روي كامپيوتر شما نصب شود از ورود آن جلوگيري مي‌كند. از طريق شناسايي و پاكسازي اسپاي‌ويرها و مسدودسازي فعاليتهاي سارقان اطلاعات خصوصي از حريم خصوصي شما بصورت خودكار محافظت مي‌كند. 
Firewall
فايروال 3.0 كوييك‌هيل آگنيتوم اجازه دسترسي هكرها و سارقان اطلاعات به كامپيوتر شما را قفل مي‌كند. محافظت جامعي را در برابر حملات شناخته‌شده و ناشناخته، تحت شبكه داخلي و خارجي را براي شما فراهم مي‌سازد. 
Anti-Rootkit
Rootkit‌ها(روتكيتها) را بطور پيشگيرانه از طريق انجام اسكن عميق سيستم شناسايي و پاكسازي مي‌كند. پروسس‌هاي در حال اجرا، رجيستري و فايلهاي سيستمي را از هر نوع فعاليت مشكوك روتكيت كه در سيستم مخفي نگه داشته شده است، اسكن مي‌نمايند. 
AntiMalware
انجين جديد پيشرفته اسكن مخربها(Malware)، رجيستري، فايلها و فولدرها را با سرعت فوق‌العاده زياد اسكن مي‌كند و به طور جامع جاسوس‌افزارها(Spyware)، تبلغ‌افزارها(Adware)، نرم‌افزارها كلاهبرداري و سرقت(Roguewares)، شماره گيرنده‌ها(Dialer)، ريسك‌افزارها(Riskware) و بسياري ديگر كه پتانسيل خطر در سيستم شما دارند را شناسايي و پاكسازي مي‌كند. 


AntiSpam
از ورود نامه‌هاي الكترونيكي ناخواسته (ايميلهاي Spam)، ميل‌هاي حمله كننده سايتها قلابي -شبيه سايتهاي رسمي كه اطلاعات بانكي و يا پسورد و يا اطلاعات خصوصي را مي‌دزدند-(Phishing)، ايميلهاي تبليغاتي ناخواسته(junk mails) و ميلهاي مبتذل ناخواسته (porn mails)، را قبل از اينكه به صندوق ورودي (inbox) شما برسد جلوگيري مي‌كند. 

AntiPhishing
همه سايتهايي را كه به آن وارد مي‌شويد را از لحاظ فعاليت‌هاي كلاهبردارانه به‌صورت خودكار اسكن مي‌كند و شما را در برابر هر حمله فيشينگ (سايتهاي كلاهبردارنه‌اي كه شبيه سايتهاي رسمي در جهت سرقت اطلاعات وجود دارند) در پيمايش سايتهاي اينترنتي محافظت مي‌كند. 
Entertainment Mode
فعاليتها را در همه مدلهاي كوييك هيل به سرعت متوقف مي كند و لود سيستم را كاهش مي دهد كه باعث مي شود فعاليتهايي نظير بازيهاي كامپيوتري يا تماشای فیلم و یا سخنرانی بی وقفه بدون كاهش امنیت کامپیوتر انجام شود. 
Autorun Protection
Malware هايي كه با بهره برداري از ويژگي Autorun ابزار برداشتني (removable) منتشر مي شوند ، افزايش مي يابند و درايوهاي USB (memory, flash, وhard قابل حمل ) حامل Malware هاي Autorun مي شوند. Autorun Protection ويژگي جديد كوييك هيل است كه از سيستم ما در برابر چنين Malware هايي با از كار انداختن ويژگي Autorun  محافظت مي كند. 
Browsing Protection
ويژگي Browsing Protection ، از کامپیوتر شما در برابر تهديدات وب سايت هاي مخرب محافظت می کند. 
Self Protection
Self Protection یکی از ویژگی های جدیدی است که از فایل ها ، پوشه ها ، تنظیمات و مدخل رجیستری علیه فعالیت های مخرب ، و همچنین جاسوسي ، از كوييك هيل حفاظت مي كند.
Emergency CD
شما مي‌توانيد يك CD اورژانسي قابل راه‌اندازي (Emergency Bootable CD) با توجه به ويندوز خود بسازيد كه به شما در ويروسيابي فايلهاي بوت ويندوز كمك مي‌كند. همه درايوها حتي پارتيشن‌هاي NTFS را اسكن و پاكسازي مي‌كند . اين ويژگي در ويروس‌كشي كامپيوترهايي كه به شدت آلوده شده‌‌اند و ويروس‌هايي كه نمي‌توان آنها را از داخل ويندوز از بين برد (مثل فايلهاي سيستمي ويندوز كه در حال اجرا هستند و آلوده شده‌اند) كمك شاياني به كاربران مي‌نمايد. 
Native Boot Scan
شما مي‌توانيد اسكن خالص(Native Scanning) را در كامپيوتر خود در راه‌اندازي بعدي برنامه‌ريزي كنيد كه همه درايوها را در زمان بوت قبل از اينكه ويندوز به صورت كامل بارگذاري گردد اسكن و پاكسازي خواهد كرد. اين ويژگي پيشرفته در شناسايي و نابودسازي حتي روتكيت‌هاي زيرك (cunning rootkits)، جاسوس‌افزارها(spywares)، تروجانهايي با اهداف خاص و وقايع‌نگارهاي مخفي(loggers) به شما كمك خواهد كرد.  
DNAScan Technology
سرعت تشخيص بالا 
حفاظت خودكار از  worm هاي جديد ، trojan ها و botها
حفاظت كامل از ويروس هاي جديد 
توجه: ابتدا فايل Quick Heal Downloader 369K دانلود شده ، سپس با استفاده از اين دانلودر فايل اصلي دانلود مي شود 

http://rapidshare.com/files/374622843/Quick.Heal.Total.Security.2010.zip 
 

اندازه فایل      110 مگابایت

پسورد فایل   www.p30world.com

 

منبع            p30world
 

 

 

مبحث امنیت بر روی سیستم های کامپیوتری یکی از مباحثی می باشد که همیشه به آن اهمیت زیادی داده می شود و بسیاری از کاربران حرفه ای سیستم ها همیشه در هنگام ارائه نظرات و توصیه های مدیریتی به برقراری امنیت بر روی سیستم اشاره فراوانی می کنند ، به خصوص این که سیستم مورد نظر به عنوان یک سرویس دهنده نیز باشد. برای برقراری امنیت بر روی سیستم های کاربران معمولی و نیمه حرفه ای می توان از نرم افزارهای مختلفی استفاده نمود که به کمک ابزارهای موجود در این نرم افزارها به راحتی می توان یک  امنیت نسبی را برقرار نمود ، زیرا امنیت هیچ گاه یک موضوع 100% ای نمی باشد.

در این مطلب با نسخه جدیدی از نرم افزاری قدرتمند در این زمینه آشنا می شوید.

 

Internet Security Pro نرم افزاری کامل برای برقراری امنیت اینترنت شما می باشد. به کمک این نرم کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار امنیت مناسبی را برای ارتباطات اینترنتی خود برقرار نمود و مانع از نفوذ هکرها به سیستم خود شوند و همچنین از اجرای برنامه های خرابکارانه این افراد جلوگیری نمایند. ابزار شناسایی ویروس های یکی دیگر از قسمت های پرکاربرد این نرم افزار می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به شناسایی ویروس هایی می باشند که در سیستم آن ها قصد اجرا شدن دارند. برقراری امنیت در هنگام برقراری ارتباط های مالی از طریق وب به بانک ها و استفاده از تکنیک های حفاظتی در این زمینه از ویژگی های دیگر این نرم افزار می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت نرم افزاری Trend Micro می باشد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- محافظت از کاربران در ارتباطات اینترنتی

- شناسایی ویروس ها و جلوگیری از اجرای آن ها

- پاکسازی برنامه های جاسوسی و ایجاد مانع برای جلوگیری از نفوذ این نرم افزارها


- توانایی ایمن سازی سیستم و کنترل و نظارت بر قسمت های مختلف

- توانایی حفاظت از Email های کاربران

- جلوگیری از هرزنامه های و حملات دزدی هویت

 و ... .

 

Trend Micro Internet Security Pro 2010 v17.50.0.1366 - بسته قدرتمند و جامع امنیتی و ضد ویروس های شرکت Trend Micro

 

 

لینک کمکی

 

 

اندازه فایل      135 مگابایت

پسورد فایل   www.p30world.com

 

منبع            p30world
 

 

 

 

 

Protector Plus Professional 2010 نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه مبارزه با ویروس های کامپیوتری و حفاظت سیستم ها در مقابل برنامه های مخرب می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا از سیستم خود در مقابل انواع مشکلات نرم افزارها و برنامه های مخرب حفاظت نمایند. این نرم افزار با کنترل کامل سیستم عامل و قسمت های مختلف هارد دیسک شما مانع از اجرای ویروس در سیستم شده و همچنین در صورت حمله یک ویروس از طریق اینترنت به سیستم شما با نمایش یک هشدار به کاربر ، به صورت خودکار از اجرا و ورود فایل مخرب به سیستم جلوگیری می کند. این نرم افزار اط سرعت مناسبی برای پویش هارد دیسک کاربران به منظور شناسایی ویروس های موجود از قبل بر روی هارد می باشد و همچنین سرعت کارایی سیستم را در هنگام نظارت بر سیستم کاهش نمی دهد. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Proland Software می باشد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- نظارت کامل بر روی سیستم

- حفاظت کامل از سیستم به صورت خودکار در تمام زمان ها

- قابلیت شناسایی بیش از 700 هزار نوع ویروس ، کرم ، تروجان و ...


- کنترل خودکار نامه ها برای جلوگیری از ورود ویروس ها از نامه های الکترونیکی

- سازگار با ویندوزهای 2000 , XP و Vista

- قابلیت تنظیم برنامه برای انجام عملیات Scan در زمان تعیین شده

 و ... .

 

 

دانلود Protector Plus Professional 2010 v9.1.003 نرم افزاری قدرتمند در زمینه مبارزه با ویروس ها

 

 

دانلود از لینک کمکی

 

 

اندازه فایل      18.05 مگابایت

پسورد فایل   www.p30world.com

 

منبع            p30world
 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: رامین ׀ تاریخ: جمعه 18 شهريور 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , rmz.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com